Om medveten andning - Sarah
yoga; sarah;
573
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-573,bridge-core-2.3.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-22.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive

Medveten andning

Längtar du efter förbättrad hälsa? Öka ditt välbefinnande? Då är mitt förslag att du ser efter hur du andas. Vår andning har vi med oss överallt och den går att träna upp var du än befinner dig. När som helst kan du förbättra dina andningsvanor.

Andningens positiva påverkan

Förbättrade andningsvanor leder till:

  • Stabilisering av blodtryck
  • Bättre sömn
  • Lugnar ner en stressad hjärna
  • Stabiliserar våra känslor
  • Förbättrar astma
  • Energiskapande
  • Bättre idrottsprestationer
  • Ökad andlig utveckling
  • Minskar smärta och värk
20190711_103945

Hälsovinster

Genom träning och hjälpmedel kan du öka din medvetenhet om hur du andas. Ge dig möjlighet att hitta tillbaka till ett lugnt och energigivande andetag. Med hjälp av andningsövningar och en relaxator får du mjuka andetag med ett lätt motstånd under utandning.

Medvetenheten om hur du andas och framför allt när du inte andas ökar. Din träning ger dig andetag som hjälper din hjärna att fatta kloka och medvetna beslut.

IMG-20190805-WA0012

Andningsinstruktör

Jag vill inspirera dig till att andningsträna – för bättre folkhälsa. Som utbildad andningsinstruktör har jag hållit ett flertal kurser i andning och återhämtning. Är du rektor och skolledare? Att andas rätt har visat sig ge fantastiska resultat inom skolans värld. Inte bara där. Om det finns stress, så ger andningsövningar effekt, på arbetsplatser eller inom idrotten.