Mat för din kroppstyp - Sarah
yoga; sarah;
401
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-401,bridge-core-2.3.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-22.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive

Mat för din kroppstyp

”Vill du laga ayurvedisk mat och ta reda på vilken kroppstyp – dosha – du tillhör enligt ayurveda? Med kunskap om din dosha har du ett bra verktyg för att bättre förstå dig själv och med tusenårig kunskap se de obalanser som kan finnas hos just dig!

Andningens positiva påverkan

Förbättrade andningsvanor har många positiva sidor.

  • Stabilisering av blodtryck
  • Bättre sömn
  • Lugnar ner en stressad hjärna
  • Stabiliserar våra känslor
  • Förbättrar astma
  • Energiskapande
  • Bättre idrottsprestationer
  • Ökad andlig utveckling
  • Minskar smärta och värk
20190711_103945

Hälsovinster

Alla vet att det är viktigt att andas. Att andningen påverkar varenda liten cell i vår kropp. De flesta av oss har därmed en förbättringspotential som kan ge stora hälsovinster bara vi tränar!

Ayurveda illustration från Wikipedia

Vilken dosha tillhör du?

LÄGG TILL TEXT OM JANESH AYURVEDA DOSHATEST

 

…. ”SKISSBILD FRÅN WIKIPEDIA” …